Vegjetarianët kanë më pak rrezik për sulm në zemër

18:43 / 1.02.2013
Sipas një studimi të ri nga Universiteti Oxford, është zbuluar se rreziku i vdekjes ose hospitalizimit nga sëmundjet e zemrës është për 32 % më i ulët tek vegjetarianët, krahasuar me njerëzit që hanë mish dhe peshk.

Sëmundjet e zemrës janë numri i parë i shkaqeve të vdekjes në shtetet e mëdha. Sipas zbulimeve të reja dieta vegjetariane mund të ndikojë në reduktimin e rrezikut të një sulmi në zemër. Shumica e ndryshimeve që shtojnë rrezikun vijnë si rezultat i sasisë së lartë të kolesterolit dhe shtypjes së gjakut dhe kjo e tregon rolin e rëndësishëm të parandalimit të këtyre sëmundjeve në zemër.

Ky është studimi më i madh i ndërmarrë në Britani krahasuar me shkallën e sëmundjeve të zemrës mes vegjetarianëve dhe jovegjetarianëve. Analiza përfshin rreth 45,000 vullnetarë nga Anglia dhe Skocia, prej të cilëve 34% ishin vegjetarianë duke u lejuar hulumtuesve të bëjnë vlerësime precize në lidhje me rrezikun, mes dy grupeve. Rezultatet tregojnë se rreziku i sëmundjeve të zemrës te vegjetarianët është për 1/3 më i ulët krahasuar me jovegjetarianët.

Studiuesit arritën në përfundim se 32% e rrezikut reduktohet, kur mblidhen edhe faktorët, si: mosha, konsumimi i duhanit, aktiviteti fizik, niveli i edukimit dhe kushtet socioekonomike.
/Telegrafi/
 

Komente

Portali Telegrafi ka kënaqësinë t'u ofrojë forum të lirë për komente dhe diskutim. Fyerjet dhe përdorimi i fjalëve banale, do të pasoj me përjashtim të menjëhershëm nga komentimi.
Ju lutem lexoni rregullat këtu.
Ju pyetni - mjeku përgjigjet
 
 
Magazina
23:39 / 25.05.2013
Joana

Joana: Ish- i dashuri kërkoi që të ktheheshim bashkë

Njëra nga banoret mjaft të përfolura në edicionin e gjashtë të “Big Brother”, Joana, ka thënë se beson që lidhja e...
Teknologji
17:54 / 25.05.2013
BarCamp i 13-të, grumbullon komunitetet më aktive në Kosovë

BarCamp i 13-të, grumbullon komunitetet më aktive në Kosovë

Edicioni i radhës i BarCamp Prishtina, sponsorizuar nga IPKO Foundaiton dhe që është i trembëdhjeti me radhë, me 29 maj 2...
Ekonomi
15:45 / 25.05.2013

AKR: Akuzat ndaj Ismajlit, me karakter elektoral

Aleanca Kosova e Re, ka reaguar ndaj shkrimeve nëpër media, në të cilat ministri ri i Zhvillimit Ekonomik, Fadil Ismajli, a...
 

Ky portal mirëmbahet nga kompania "Telegrafi". Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen,
të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të "Telegrafit".
Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t'i pranoni Kushtet e Përdorimit.

Të gjitha të drejtat janë të rezervuara
© 2006-2011 Portali Telegrafi

TELEGRAFI sh.p.k.
Rr Bajram Kelmendi Nr.35, Prishtinë, Kosovë
info@telegrafi.com

Zhvilluar dhe dizajnuar nga:
FRAKTON n.p.sh.